استفاده همزمان از ایمیل مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی

 

ایمیل‌مارکتینگ را باید پادشاه دنیای بازاریابی محتوا دانست. این روش باعث می‌شود تا مخاطبان بیشتری جذب کنید و از دیگران بخواهید تا با برند شما بیشتر وقت بگذرانند. از طرف دیگر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز یک دنیای بسیار گسترده است که می‌توانید در استراتژی محتوای خود از آن استفاده کنید.

البته ایمیل مارکتینگ تنها راهی نیست که با آن توجه مخاطب را به خود جلب کنید. مطالعات نشان‌دهنده این موضوع هستند که کسب‌و‌کار‌های کوچک، بیشترین جذب مخاطب را از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌مارکتینگ به دست آوردند.

ادامه مطلب ...

محتوای تعاملی چیست؟


محتوای تعاملی در مردم احساس ارزش بیشتری ایجاد کرده و از این طریق آنها را بیشتر به تجارت با شما مایل می‌سازد. در شبکه‌های اجتماعی عکس‌ها ۲‌ برابر و فیلم‌ها ۱۲‌برابر پست‌های متنی به اشتراک گذاشته می‌شوند.

تقریبا تمام کاربران اینترنت از اهمیت محتوا برای فعالیت‌های آنلاین آگاهی پیدا کرده‌اند؛ امروز‌ دیگر کمتر کسی به تبلیغات اینترنتی رنگارنگ و شعارهای بلندپروازانه در فضای مجازی اهمیت می‌دهد، در عوض مردم دوست دارند مطالبی را مطالعه کنند که به آنها چیزی اضافه ‌کند.

اما تمام مسئله به تولید محتوا ختم نمی‌شود؛ بلکه باید انواعی از محتوا را تولید کنید که بتواند توجه مخاطبان را جلب کرده و آنها را به تعامل با وب‌سایت شما وا‌دارد.

کاربرانی که در فضای مجازی سایت‌ها را مرور می‌کنند، ممکن است در روز به صدها سایت مراجعه کنند و حجم انبوهی از مطالب را از نظر بگذرانند؛ اگر در تولید محتوای شما جذابیت‌هایی وجود نداشته باشد که توجه آنها را برای مدت زمان بیشتری نسبت به سایر وب‌سایت‌‌ها جلب کند، پس سایت شما هم هیچ تفاوتی با سایت‌های معمولی دیگر نخواهد داشت.

  

ادامه مطلب ...