شوخی با مخاطب، بزرگترین ریسک کسب‌وکارها

شوخی‌کردن همواره یکی از بهترین شیوه‌ها برای جلب نظر افراد بوده است. زمانی که از شوخی به‌درستی و هنرمندانه استفاده شود، تولیدکننده‌‌ محتوا قادر خواهد بود به شکلی کارآمد با مخاطبان خود رابطه برقرار کند 

ادامه مطلب ...

امپراتور خانه‌دار

محبوب‌ترین برند زنان خانه‌دار چگونه شکل گرفت؟

نام مارتا استوارت نه در میان کارآفرینان عرصه صنعت و تکنولوژی، که در میان زنان خانه‌دار زبانزد است. در مجله و وب‌سایت او هر آنچه خانه‌داران در جست‌وجویش هستند پیدا می‌شود. 

ادامه مطلب ...