دنیای تبلیغات جهانی

به این معنا که اولین تبلیغی که آژانس تبلیغاتی مذکور به‌صورت جدی به آن پرداخت، به اندازه‌ای خلاقانه بود که توانست به‌صورت نماد این شرکت باقی بماند. متفاوت بودن، خلاقیت و خلاف جهت معمول حرکت کردن، از خصوصیات بارز و شناخته‌شده آژانس تبلیغاتی بی‌بی‌اچ است که تاکنون توجه بسیاری از تولیدکنندگان مطرح جهانی را به خود جلب کرده است؛ به‌طوری که تنها بعد از گذشتن چندین دهه، این آژانس تبلیغاتی تبدیل به یکی از مشهورترین شرکت‌های بازاریابی و تبلیغاتی جهان شده است. 

ادامه مطلب ...

بازاریابی بعد نام برند

هدف بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی که پا به عرصه وجود می‌گذارند، تبدیل شدن به برندی معتبر و شناخته‌شده است، به طوری که تنها نام آن برند مصرف‌کنندگان را به سوی خرید محصولات آن جلب کند، اما به خاطر داشته باشید که تنها از راه بازاریابی موفق می‌توان به نام تجاری مورد نظر خود دست یافت. در این گزارش تلاش می‌کنیم به بیان تفاوت بین دو مفهوم بازاریابی و نام تجاری بپردازیم و به چند اشتباه رایجی که در زمینه برند شدن وجود دارد، اشاره کنیم.

  ادامه مطلب ...

روش های بازاریابی تیمبرلند

تیمبرلند که با کفش‌های چرمی خود، نامی شناخته‌شده در میان محصولات جهانی است، از طریق مشتری‌محوری، خرید مستقیم به صورت اینترنتی، تاکید بر فعالیت‌های خارج از منزل و حضور در رسانه‌های آنلاین، راهکارهای بازاریابی خود را ارائه کرده است. این برند با داشتن تعامل مناسب با مصرف‌کنندگان، به درکی عمیق و کارساز از نیازهای مخاطبان خود رسیده که در روند بهبود محصولات این شرکت بسیار تاثیرگذار است. 

ادامه مطلب ...

رازهای سرعت دادن به فرآیند تولید محتوا

برای تولید محتوای موثر شما باید ابتدا ایده‌های زیادی داشته باشید و در مرحله بعدی باید بتوانید به صورت هرچه سریع‌‌‌تر آنها را در قالب‌های متنوع محتوایی تولید کنید. در ادامه چند نکته مهم که می‌تواند به شما کمک‌‌ ‌کند تا سرعت‌تان را در تولید محتوا بالا ببرید، بیان خواهیم کرد.

ادامه مطلب ...

چرا استراتژی تولید محتوای استارتاپ شما موفق عمل نمی‌کند؟

اگر تا به امروز استراتژی تولید محتوایی که برای کسب‌وکارتان انتخاب کرده‌اید، اثربخش نبوده است و مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت هموار نکرده، بدون‌شک باید نگاه دقیق‌تری به آنچه تاکنون انجام داده‌اید، بیندازید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید. در ادامه دلایل اصلی عدم موفقیت استراتژی محتوا در استارتاپ‌ها را بررسی خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب ...