-
شوخی با مخاطب، بزرگترین ریسک کسبوکارها
پنجشنبه 24 بهمن 1398 14:35
شوخیکردن همواره یکی از بهترین شیوهها برای جلب نظر افراد بوده است. زمانی که از شوخی بهدرستی و هنرمندانه استفاده شود، تولیدکننده محتوا قادر خواهد بود به شکلی کارآمد با مخاطبان خود رابطه برقرار کند نمیتوان گفت که این موضوع تنها در سالهای اخیر اهمیت پیدا کرده است. در طول سالهای سال، نویسندهها، نقاشها،...
-
امپراتور خانهدار
پنجشنبه 10 بهمن 1398 18:34
محبوبترین برند زنان خانهدار چگونه شکل گرفت؟ نام مارتا استوارت نه در میان کارآفرینان عرصه صنعت و تکنولوژی، که در میان زنان خانهدار زبانزد است. در مجله و وبسایت او هر آنچه خانهداران در جستوجویش هستند پیدا میشود. از دستور پخت کیک و شیرینی گرفته تا فروش مبلمان خانه و شیوه کاشت سبزیجات و گیاهان. هرچند نام برند او در...
-
دنیای تبلیغات جهانی
دوشنبه 30 دی 1398 14:31
به این معنا که اولین تبلیغی که آژانس تبلیغاتی مذکور بهصورت جدی به آن پرداخت، به اندازهای خلاقانه بود که توانست بهصورت نماد این شرکت باقی بماند. متفاوت بودن، خلاقیت و خلاف جهت معمول حرکت کردن، از خصوصیات بارز و شناختهشده آژانس تبلیغاتی بیبیاچ است که تاکنون توجه بسیاری از تولیدکنندگان مطرح جهانی را به خود جلب کرده...
-
بازاریابی بعد نام برند
پنجشنبه 26 دی 1398 21:50
هدف بسیاری از کسبوکارهای امروزی که پا به عرصه وجود میگذارند، تبدیل شدن به برندی معتبر و شناختهشده است، به طوری که تنها نام آن برند مصرفکنندگان را به سوی خرید محصولات آن جلب کند، اما به خاطر داشته باشید که تنها از راه بازاریابی موفق میتوان به نام تجاری مورد نظر خود دست یافت. در این گزارش تلاش میکنیم به بیان تفاوت...
-
روش های بازاریابی تیمبرلند
سهشنبه 24 دی 1398 14:09
تیمبرلند که با کفشهای چرمی خود، نامی شناختهشده در میان محصولات جهانی است، از طریق مشتریمحوری، خرید مستقیم به صورت اینترنتی، تاکید بر فعالیتهای خارج از منزل و حضور در رسانههای آنلاین، راهکارهای بازاریابی خود را ارائه کرده است. این برند با داشتن تعامل مناسب با مصرفکنندگان، به درکی عمیق و کارساز از نیازهای مخاطبان...
-
رازهای سرعت دادن به فرآیند تولید محتوا
سهشنبه 10 دی 1398 12:03
برای تولید محتوای موثر شما باید ابتدا ایدههای زیادی داشته باشید و در مرحله بعدی باید بتوانید به صورت هرچه سریعتر آنها را در قالبهای متنوع محتوایی تولید کنید. در ادامه چند نکته مهم که میتواند به شما کمک کند تا سرعتتان را در تولید محتوا بالا ببرید، بیان خواهیم کرد.استراتژی بازار محتوا را بدانید: هر چقدر هم که...
-
چرا استراتژی تولید محتوای استارتاپ شما موفق عمل نمیکند؟
شنبه 7 دی 1398 14:25
اگر تا به امروز استراتژی تولید محتوایی که برای کسبوکارتان انتخاب کردهاید، اثربخش نبوده است و مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت هموار نکرده، بدونشک باید نگاه دقیقتری به آنچه تاکنون انجام دادهاید، بیندازید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب کنید. در ادامه دلایل اصلی عدم موفقیت استراتژی محتوا در استارتاپها را بررسی...
-
8گام برای بازاریابی محتوای استارتاپی
چهارشنبه 13 آذر 1398 14:22
راهاندازی کسبوکار علاوه بر پویش مسیر صحیح، نیازمند معرفی و جذب مخاطبان است. استارتاپها قبل از هر کاری باید درک درستی از هدف و اولویتهای کسبوکار خود داشته باشند تا بتوانند با تدوین استراتژی بازاریابی محتوا، به بهترین نتیجه دست یابند. در ادامه ۸ گام برای راهاندازی بازاریابی محتوا یک استارتاپ بیان شده است. شناسایی...
-
ایدههای تولیدمحتوای سایت
شنبه 9 آذر 1398 10:03
در دنیای آنلاین، بازاریابی محتوا حرف اول را میزند، چون شکل تعامل کسبوکارها با مخاطبانشان بر پایه محتواست. تقریبا از هر ۱۰ کمپانی در جهان ۹ تا از آنها یکی از فرمهای بازاریابی محتوا را انتخاب کرده و از آن استفاده میکنند تا مشتری جذب کنند. مسئلهای که در اینجا اهمیت دارد، این است که تولید محتوای سایت بهصورت...
-
ارزیابی بازاریابی محتوا در کسبوکارها
پنجشنبه 7 آذر 1398 10:26
در بازاریابی محتوا برخلاف رویکرد سنتی، کسبوکارها به جای تبلیغات تهاجمی، ایجاد ارزش از طریق آموزش و ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان را انتخاب میکنند و با توجه به تغییر الگوهای رفتاری در مخاطبان از بعد تبلیغزدگی، این روش در سالهای اخیر جایگاه ویژهای برای کسبوکارها در سطح جهان پیدا کرده است. فرامحتوا نیز در بخشی...
-
بهرهبری کسبوکارها از محتوای کوتاهمدت...
چهارشنبه 6 آذر 1398 10:07
اگر اولینبار است که اصطلاح محتوای کوتاهمدت را شنیدهاید، مطمئن باشید که آخرین بار هم نخواهد بود. کوتاهمدت در این مورد به این معناست که این نوع از محتوا در مدت کوتاه و مشخصی ناپدید میشود. استفاده از محتوای کوتاهمدت که فقط زمان کمی قبل از ناپدیدشدن در دسترس است، رو به افزایش است. بنابراین در حال حاضر بیشتر...
-
بازاریابی ویدیویی
سهشنبه 5 آذر 1398 10:14
بازاریابی ویدیویی یکی از متدهای مورد استفاده در بازاریابی دیجیتال بوده که این روزها مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه است. متخصصان بازاریابی محتوا اخبار جالبی از سال ۲۰۱۷ منتشر کردهاند که چکیده تمامی این اخبار را میتوان در عبارت «موفقیت در بازاریابی ویدیویی یعنی موفقیت در سئو» خلاصه کرد. حدود ۷۰ درصد از ترافیک...
-
بازاریابی به سبک شکلاتی
دوشنبه 4 آذر 1398 11:41
هرچقدر اعتماد یک مشتری به یک نام تجاری بیشتر باشد، آن نام تجاری شانس موفقیت بیشتری خواهد داشت، چراکه ساختن یک تصویر ذهنی مثبت در ذهن مشتریان میتواند یک تأثیر ماندگار را حتی در نسلهای بعد هم رقم بزند. شکلاتهای کوچک، دایرهمانند و رنگارنگ اماندامز ، یکی از محبوبترین برندهای شکلات جهان به شمار میروند که با...
-
استفاده همزمان از ایمیل مارکتینگ و شبکههای اجتماعی
شنبه 20 مهر 1398 15:12
ایمیلمارکتینگ را باید پادشاه دنیای بازاریابی محتوا دانست. این روش باعث میشود تا مخاطبان بیشتری جذب کنید و از دیگران بخواهید تا با برند شما بیشتر وقت بگذرانند. از طرف دیگر بازاریابی شبکههای اجتماعی نیز یک دنیای بسیار گسترده است که میتوانید در استراتژی محتوای خود از آن استفاده کنید.البته ایمیل مارکتینگ تنها راهی...
-
محتوای تعاملی چیست؟
دوشنبه 15 مهر 1398 13:51
محتوای تعاملی در مردم احساس ارزش بیشتری ایجاد کرده و از این طریق آنها را بیشتر به تجارت با شما مایل میسازد. در شبکههای اجتماعی عکسها ۲ برابر و فیلمها ۱۲برابر پستهای متنی به اشتراک گذاشته میشوند.تقریبا تمام کاربران اینترنت از اهمیت محتوا برای فعالیتهای آنلاین آگاهی پیدا کردهاند؛ امروز دیگر کمتر کسی به...
-
عنوان، محتوا را میفروشد
دوشنبه 25 شهریور 1398 18:17
چگونه یک عنوان مناسب برای رپورتاژ بنویسیم؟نویسندههای رپورتاژ میدانند که موضوعاتی که قرار است بنویسند، ممکن است چندان جذابیتی برای کاربران نداشته باشد و دنیای وب پر از مقالات و پستهای وبلاگ مختلف در مورد این موضوعات است. به طور مثال، وقتی شما میخواهید یک رپورتاژ بنویسید، باید قبل از هر چیز یک چکنویس داشته باشید....